15 Eylül 2015 Salı

Çok ara veriyorum bu nesneye. Daha sık yazmak lazım. Artık iyice alıştık. Bürokrasi ne menem bir şeymiş ve istemeyen bir memeura hiç bir şey yaptırılamazmış. Eylül deki SUT özellikli sağlık hizmetlerinde kullanılan malzemeleri ya SUT dışı bıraktı, ya da SUT fiyatı çok düşük olduğu için malzeme alım yolu kapandı. Bundan benim yaptığım bariatrik cerrahi grubu da etkilendi. Yeni yönetim geldiğinde kullandığım staplerleri almamaya karar verdi. Bir ara ben hastalara aldırdım. Ancak gidip SGK dan para almaya kalkıştıkları için soruşturma geçiriyorum. Sürecin sonunda o parayı benden tahsil etmeye kalkışacaklardır. Neyse bunun üzerine artık ameliyatları durdurduk. Bakan beyin emri ile bu malzeme alımı için para yollanmasına rağmen, önce para gelmedi, sonra, sen al ben al kavgası en sonda yöntem üzerinde tartışma nedeniyle kabaca 40 gündür ameliyatlar iptal. İyiymiş değil mi ? Bu saçmalığa ben bile inanamıyorum. Ancak ne yaparsın. 
Bu arada Sağlık Bilimleri Üniversitesi Mütevelli Heyetine seçildim. 5 kişi var. Sağlık Bakanlığı Müsteşarı, Rektör, Sağlık Bakanlığı adına 2 kişi ve YÖK adına 1 kişi. Beni ZÇ önermiş. Şimdi onun çalışmaları devam ediyor. 
Perşembe Cuma günü de Ankara da başasistanlık sınav Jürisindeyim. Bakalım ne olacak. 
Esra tayini Şırnaksonrası, FSM ye çıktı ve orada başladı. Şimdilik çok mutlu.
 Yazın arkadaşları Trabzonspor futbol okuluna yolladık. Ders sonrasında dondurma keyfi doğal olarak en sevdikleri şeydi.

Hiç yorum yok: