19 Haziran 2015 Cuma


Çocuklar artık büyüdüler. Zaman'ın ne kadar HIZLI geçtiğini anlamadım bile. Bir enstantane geliyor aklıma. Hilal di sanırım. Yine Şile sahilde biz kumsala çekiyoruz, o denize emekliyor... Yıllar, yıllar. Nedense annem geldi aklıma. Anam, garip anam. Bizi ne umutlarla büyütmüştü
Geçen bir haftada ne oldu. Seçim tabii ki. ve Esra inn tayin işlerinin koşturmacası. Yıllar sonra ilk kez AK Parti tek başına iktidar şansını kaybetti. Yeni nesil koalisyondan korkmamak Lazım diyor. Bense 80 ve 90 lları gördüğümden ve parti liderlerinin gazetelerin birbirine nasıl saldırdığını gördüğümden endişeliyim. Gelecekten .... 
Dakika 1 gol 1.diyarbakır da Hüda-Par lı birisi vuruldu. Onlar da 3 HDP liiyi sonradan anlaşıldığı kadarıyla 3  mahalle temsilcisini vurdular. Hazırlıklılar. Bunlar daha önce oldu. Her parti kırmızı çizgimiz var koalisyon için diye tutturmuş. 
 Hastanede Sağolsun Gülden programı doldurmuş. Haftanın 3 günü saat 18 de çıktım. Geçen haftanın bilançosu 14 bariatric cerrahi, 3 mide, 1 kolon. Bu hafta 12 Bariatrik cerrahi ve 2 mide ....Perşembe çocukların psikolog görüşmesi vardı. Yetişemedim. Hilal tahmin edileceği gibi üstün, Yusuf Kayra ve Aysara sınıf ortalamasının üzerinde . Hilal için özel bir şey yapmamaya karar verdik. Oğlan sene başına göre Sınıfta söz dinlemeye başlamış.

Ve ben. Murat Çikot ameliyatta sohbet ederken bana sonradan çok ağır gelen bir şey söyledi. 2003 te asistanlığından tanırım onu. İlginç biridir. Bir şey sorabilir miyim dedi bana . Tabii ki dedim. Halil ALIŞ ı nereye gömdün dedi bana. Ben de gülümsedim "derine çok derinlere" dedim. Bazen söylüyorum. Keşke Trabzon da kalsaydım diye. Acaba burada yaşadıklarımın ya da gördüklerimin ne kadarını görürdüm. Yine de ben kendimi çok Şanslı hissediyorum. Annemden. Belki daha önceden yazmışımdır. Okula giderken kışın gazete kağıtlarını ıstır önlüğün içine sırtıma ve önüme koyardı. Üşümeyeyim diye. Sıkı sıkı tembih de vardı sonrasında. Okula vardığında tuvalette bunları çıkartmayı unutma diye. Çünkü het hareketimde kağıtlar hışırdayıp ben utanmayayım  diye. Fakirlik )))) ama Allah için haftada bir kere evimize kıyma girerdi. 250 gram .... Sulu köfte. Bol patatesli ve . Köfteler en sona saklanır. Tadına vararak yemek için. En gözde yemeğimde PİYOEK ti (pilav, yoğurt, ekmek) iyice karıştır. Biraz bekle enfes tat.
Makine tarafından oluşturulan alternatif metin:

Yarın büyük gün çocuklar ilk karnelerimi alacaklar. 

Hiç yorum yok: